Haberler:

[move]Türkiye'nin Elektronik ve Metal Dedektörlerini Buluşturan İlk Sitesi Teknoloji Ekibi'ne Hoş Geldiniz.[/move]

Ana Menü

şöförlere soru?

Başlatan emir, 13 Eylül 2008, 03:01:21

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

emir

arabanızın  marşı  çalışmıyor   vede  düz  bir  yerdesiniz nasıl çalıştırırsınız?
Linkback: şöförlere soru?
DADAŞ

tmsh

baska bir aracla cektiririm o sırada vurdururum

emir

DADAŞ

emir

aslında  cevabı  hepinize  çok  faydalı  olacak  bunu ben  buldum  denedim  jipimde  şimdi  size  soruyorum ama  bakıyorum   fazla  ilgi  yok
DADAŞ

10kaptan10

marşı neden basmıyor aküdenmi yoksa marş otomatiğindenmi yoksa marş dinoması kömürlerindenmi?
bunu anlamak lazım önce
eğer aküden ve marş dinoma kömürlerindense aracı vurdurtmanın yollarına bakarsınız yok eğer marş otomatiğindense düz kontak yaparsın olur biter

emir

dagın  başındasınız.dediginiz  gibi  marş  arızalı  komple  vurdurma  imkanıda  yok araba   hareket  etmeden  çalışması  lazım
DADAŞ

tmsh

tekere ip bağlayıp seri vitesteyken hızlıca cevireptemi çalıstırdın baska bişey varsa söle işin suyunu cıkartma ;)

emir

tebrik  ederim ben  kırkoyla  hangi  taraf  çekiyorsa  orayı  kaldırıp  seri  viteste  tekeri  hızlıca  döndermeyle  inanın  bir  gün  lazım  olur.teşekkürler.
DADAŞ

Karadağ

ilginç... peki tekeri çevirmek zor olmuyormu?
insanlar sizi eskisi gibi kullanmadıklarında değiştiğinizi söylerler...

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Kamburlar ülkesinde sırtı düze sakat denir.

asenkron

araba bostayken pistonlar benzin alacak sekilde cevirirsin .atesleme noktasında bırakıp yani platin kapanıp tam acıldıgı anda bırakırsın bunu kasnaga işaretlemen gerek.kontagı acarsın platine paralel baglı bir butonla tıklayarak suni atesleme yaparsın olur biter.bu olayı bir sakat motoruna yaptırmıstım gayet güzel atesler arabaya denemedim fakat olur.noktayı bulup işaretlemek gerekiyor sonrası bir basmalık işi kalıyor. aynı sekilde pervaneli ucaklar calıştırılır.akü yoktur.

emir

karadag  zor  degil.eskiden  iple  çalışırdı  benim  jip  arasıra  şarzı  keserdi  bunun  için yolda  çok  kalırdım.tek  başıma  jipi  itileyip  vurduramayacagıma  göre bunu  akıl  ettim.kontagı  açıp 4.veya 5  viteste  tabi  tekerler  havada  hızlı  bi  şekilde  çevirdinmi  araba  çalıştı  ben  denedim aklınızda  olsun.bir  gün  lazım  olur.
DADAŞ

10kaptan10

Alıntı yapılan: emir - 21 Eylül 2008, 19:15:53
tebrik  ederim ben  kırkoyla  hangi  taraf  çekiyorsa  orayı  kaldırıp  seri  viteste  tekeri  hızlıca  döndermeyle  inanın  bir  gün  lazım  olur.teşekkürler.
arkadaşım o motoru bırak defransiyelden hareket ettirmeyide kayışlarından tutup hiç çevirmeyi denedinmi? bilgisayarın başında o teker çok hızlı döner fakat iş uygulamada bunu zor yaparsın

10kaptan10

eski jeeplerde emirin dediğine benzer bir sistem vardı ama o motorun önünden kol yardımıyla iş yapan bir sistemdi
tekere ip bağlayıp asılıp çekmek o biraz zor
su motoru çalıştırmıyorsunuz arkadaşlar :)

UNIQUE - TA5DF

su motoru dizeldir. benzinli motorlarda emir in söyldiği sistem işe yarayabilir.
TA5DF

10kaptan10

Alıntı yapılan: feridund - 22 Eylül 2008, 13:06:05
su motoru dizeldir. benzinli motorlarda emir in söyldiği sistem işe yarayabilir.
su motorunun benzinliside çok miktarda piyasada bulunmaktadır vede hemen hemen hepsi ipli sistem le çalışır burada 4 veya 6 silindirli jeep motordan bahsedilirken ve yerinden kımıldatıp vurdurtmak zor olduğunu söylerken nasıl oluyorda lastiğine ip bağlayıp hızlıca çeviripte arabayı çalıştırıyosunuz? aradaki aktarma organlarının verdiği ağırlığı güç kaybını ne yapıyosunuz? :)

emir

#15
çalıştırdıgım  jipin  markası  ( lada  niva  4x4)  TEK  TEKERİ  HAVAYA  KALDIRMAK  YETİYOR.DÜŞÜK  VİTESDE  ÇALIŞTIRMAK  ÇOK  ZOR.AMA  YÜKSEK  VİTES  KOLAY  SAYGILAR.
DADAŞ

10kaptan10

#16
Alıntı yapılan: emir - 22 Eylül 2008, 16:58:34
çalıştırdıgım  jipin  markası  ( lada  niva  4x4)  TEK  TEKERİ  HAVAYA  KALDIRMAK  YETİYOR.DÜŞÜK  VİTESDE  ÇALIŞTIRMAK  ÇOK  ZOR.AMA  YÜKSEK  VİTES  KOLAY  SAYGILAR.
düşük viteslerde araba çalıştırmanın zor olduğunu bilirim ama senin dediğinin çok zor olduğunuda bilirim çok fazla güç ister yani bir insanın ona ip dolayıpta asılıp hızlıca çevirip aracı kompresöre bindirmesi çok zor
bu olay tek pistonlu lombardini motora ip dolayıp çalıştırmaya benzemez

emir

10kaptan10  ben  ip  demedim  elle  çevirdim  yani  bunu  yaptım  sizlerle  paylaştım aracın  cinsini  yazdım.hem  neden  durduk  yerde  sizi  kandırayım  bu sistemi  satmıyorum  aklınızda  bulunsun  ve  yahut  istersen  bi  dene  oluki  başına  gelir.
DADAŞ

10kaptan10

Alıntı yapılan: emir - 22 Eylül 2008, 23:13:23
10kaptan10  ben  ip  demedim  elle  çevirdim  yani  bunu  yaptım  sizlerle  paylaştım aracın  cinsini  yazdım.hem  neden  durduk  yerde  sizi  kandırayım  bu sistemi  satmıyorum  aklınızda  bulunsun  ve  yahut  istersen  bi  dene  oluki  başına  gelir.
arkadaşım bende onu diyorum nasıl çevirdin elle?bir motoru boş haldeken kayışlarından tutup tur attırmak zor iken sen arada aktarma organları varken ki bunlar güç kaybı demektir nasıl hızlıca tekeri döndürüp kompresöreü sağlıyosun?sen en iyisi nasıl yaptığının bir videosunu koy benim gibi anlamakta güçlük çeken arkadaşlara büyük yardım etmiş olursun

gömücü

ewet  10kaptan10   a  katılıyorum  madem tekeri çevirerek çalıştırdığını iddia  ediyorsun bir video çek
YoZgAtLı                                          MeVzU BaHiS VaTaNsA GeRiSi TeFeRuaTtIr...


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious