Gönderen Konu: Delta Pulse 3S  (Okunma sayısı 6135282 defa)

0 Üye ve 23 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 8231
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9920 : 10 Haziran 2020, 23:06:37 »
Ses olmamasının nedeni ses devresindeki fet ya da ses seviye direncidir.
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı acemi-usta

  • Binbaşı
  • *
  • İleti: 1551
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9921 : 10 Haziran 2020, 23:20:01 »
Ses olmamasının nedeni ses devresindeki fet ya da ses seviye direncidir.
2 sinide deyişe cem elimde yok yarın alırım bunun dışında müthiş tek tıkla çalıştı
bir mazlumun sesi onu duymak isteyene ulaşır duymak istemeyen zaten ona zulüm edendir

Çevrimdışı acemi-usta

  • Binbaşı
  • *
  • İleti: 1551
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9922 : 10 Haziran 2020, 23:37:07 »
A1
bir mazlumun sesi onu duymak isteyene ulaşır duymak istemeyen zaten ona zulüm edendir

Çevrimdışı acemi-usta

  • Binbaşı
  • *
  • İleti: 1551
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9923 : 10 Haziran 2020, 23:42:34 »
r1  yanlış mı?
bir mazlumun sesi onu duymak isteyene ulaşır duymak istemeyen zaten ona zulüm edendir

Çevrimdışı acemi-usta

  • Binbaşı
  • *
  • İleti: 1551
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9924 : 11 Haziran 2020, 01:03:43 »
tammamm dır  ses olayıda tmm esski devrelerden bi fet söktüm oldu el muhteşemo  >:D >:D
bir mazlumun sesi onu duymak isteyene ulaşır duymak istemeyen zaten ona zulüm edendir

Çevrimdışı acemi-usta

  • Binbaşı
  • *
  • İleti: 1551
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9925 : 11 Haziran 2020, 16:07:07 »
Bu cihazı 3 d kullanmak için ne gerekiyor
bir mazlumun sesi onu duymak isteyene ulaşır duymak istemeyen zaten ona zulüm edendir

Çevrimiçi Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 8231
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9926 : 12 Haziran 2020, 11:09:34 »
Bu cihazı 3 d kullanmak için ne gerekiyor

Datalogger kartı taktırman lazım. Ürün bize gelmeli. Kartı biz takıyoruz.
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı acemi-usta

  • Binbaşı
  • *
  • İleti: 1551
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9927 : 12 Haziran 2020, 12:37:39 »
Bu cihazı 3 d kullanmak için ne gerekiyor

Datalogger kartı taktırman lazım. Ürün bize gelmeli. Kartı biz takıyoruz.
Bana. Maliyeti ne olur kurulu düzen kutlama hariç cihazdahil
bir mazlumun sesi onu duymak isteyene ulaşır duymak istemeyen zaten ona zulüm edendir

Çevrimiçi Jumper03

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 304
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9928 : 12 Haziran 2020, 13:50:01 »
Arkadaşlar 3s ayrımı konusunda bana yardımcı olabilecek biri var mı toprak altında herşey degerli diyor
Adaleti, yüksek bir kanun olarak kabul etmekten vazgeçen millet, bu felaketini hiçbir başarı ile telafi edemez

Çevrimiçi Jumper03

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 304
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9929 : 12 Haziran 2020, 13:55:08 »
Masada ayrımı güzel  toprak ta ayrım yapılması için ek parçalar mı takıyorsunuz
Adaleti, yüksek bir kanun olarak kabul etmekten vazgeçen millet, bu felaketini hiçbir başarı ile telafi edemez

Çevrimdışı acemi-usta

  • Binbaşı
  • *
  • İleti: 1551
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9930 : 12 Haziran 2020, 14:40:38 »
Masada ayrımı güzel  toprak ta ayrım yapılması için ek parçalar mı takıyorsunuz
Hayır görüntüleme için ek parçalar
bir mazlumun sesi onu duymak isteyene ulaşır duymak istemeyen zaten ona zulüm edendir

Çevrimiçi Jumper03

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 304
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9931 : 12 Haziran 2020, 15:12:34 »
Masada ayrımı güzel  toprak ta ayrım yapılması için ek parçalar mı takıyorsunuz
Hayır görüntüleme için ek parçalar
Ayrım palayı nasıl olaçak o zaman ustam
Adaleti, yüksek bir kanun olarak kabul etmekten vazgeçen millet, bu felaketini hiçbir başarı ile telafi edemez

Çevrimiçi Jumper03

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 304
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9932 : 12 Haziran 2020, 15:13:33 »
Ayrım olayı
Adaleti, yüksek bir kanun olarak kabul etmekten vazgeçen millet, bu felaketini hiçbir başarı ile telafi edemez

Çevrimiçi Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 8231
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9933 : 13 Haziran 2020, 01:03:09 »
Pulse sistem bir dedektör olması nedeni ile ayrımda çok bişey beklememek lazım. Ayrımı yüzeysel metalde başarı sağlar.
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı acemi-usta

  • Binbaşı
  • *
  • İleti: 1551
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9934 : 13 Haziran 2020, 08:02:43 »
Arkadaşlar iyi bir defineci cihaz kullanıyorsa tek tekçilik hariçderin aralarda asla ayırım bakmaz ve bakmaması gerekiyor bu bir.  3s Ayırımı  altın %98değer veriyor iyi bir ayar la asla yanılıyor ben yeni bi tane topladım ilk fırsatta Bi vîdyo yüleyecem hani bazı acemi defineci ler sadece altına ötsün diyor aha burda sadece altına değerli diyor( eski bronz bakır ve her türlü metali denedim sadece altın değerli
bir mazlumun sesi onu duymak isteyene ulaşır duymak istemeyen zaten ona zulüm edendir

Çevrimdışı acemi-usta

  • Binbaşı
  • *
  • İleti: 1551
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9935 : 14 Haziran 2020, 01:46:57 »


küçü bi test tabi kalibrasyon tam deyil  altın bronz bakır demir ve demir altın karışık bir test
bir mazlumun sesi onu duymak isteyene ulaşır duymak istemeyen zaten ona zulüm edendir

Çevrimdışı Ankebut

  • Yarbay
  • **
  • İleti: 3039
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9936 : 14 Haziran 2020, 21:30:16 »
acemi ustam merhaba sende yakalamışsın ayrımın kalitesini 3s de evet yüksek bir ayrım kabiliyeti var ama ne kimseyi inandırabilirsin ne de nasıl yapıldığını anlatabilirsin. Bunu bende fark ettim delta pulse 3s plus gördüm ve şaşırdım. ayrım oranı çok yüksek gerçekten.

Çevrimdışı beklerken

  • Teğmen
  • *
  • İleti: 70
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9937 : 15 Haziran 2020, 02:06:12 »
Arkadaşlar küçük bir bobin sarmaya çalışıyorum ohm yi yakalıyorum inductance bozuluyor şu anki durum 3 ohm civarında 766 uh ne tavsiye edersiniz?Yani hangi derğerde direnç bağlamalıyım. yada yapan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.

bu arada zahmete girip arduino ile yeni bir ölçü aleti yazdım bayağı stabil oldu. en azından feritli devreleride ölçebiliyorum artık.


Çevrimdışı beklerken

  • Teğmen
  • *
  • İleti: 70
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9938 : 15 Haziran 2020, 02:22:27 »
bu arada bobin değerleri:

Elimdeki bobin verileri:
Bobinin sarım sayısı N: 39
Boyutlar:
İç çap Di: 120 mm
Kablo çapı d: 0,5 mm
Izolasyonlu Tel çapı do: 0,545 mm
 

Sonuçlar Böyle olması gerekirken:
İndüktans L = 445,919 microH
Ortalama çap Dm = 123,404 mm
Bobinin kalınlığı T = 3,404 mm
Bobin direnci R = 1,348 Ohm
Potansiyel olmadan tel uzunluğu lw = 15,120 m
Tel ağırlığı m = 26,4218 g
İndüktans : 766.45 geliyor deli olcam 



Çevrimdışı saftilki

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 79
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #9939 : 15 Haziran 2020, 13:54:52 »
bu arada bobin değerleri:

Elimdeki bobin verileri:
Bobinin sarım sayısı N: 39
Boyutlar:
İç çap Di: 120 mm
Kablo çapı d: 0,5 mm
Izolasyonlu Tel çapı do: 0,545 mm
 

Sonuçlar Böyle olması gerekirken:
İndüktans L = 445,919 microH
Ortalama çap Dm = 123,404 mm
Bobinin kalınlığı T = 3,404 mm
Bobin direnci R = 1,348 Ohm
Potansiyel olmadan tel uzunluğu lw = 15,120 m
Tel ağırlığı m = 26,4218 g
İndüktans : 766.45 geliyor deli olcam


ardu kodlarını atabilecenmi ? ben atmega 328 t4 tester aldımda karşılaştırma yapacaktım, cat5 24 awg kablodan sardım 046mh 2.5 ohm civarı 32cm cçap