Gönderen Konu: Delta Pulse 3S  (Okunma sayısı 3719830 defa)

0 Üye ve 7 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı karahasan35

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 309
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2960 : 09 Nisan 2014, 13:51:01 »
    Sayın puhu ikiside eklenirse çok hoş güzel olur hem daha bi keyif verir.
Geldiğin yeri unutursan,gideceğin yolda kaybolursun.

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2961 : 09 Nisan 2014, 14:07:55 »
Tamam Arkadaşlar,

Hem kapama hemde sesle ayrıma ekliyorum.

Saygılar
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2962 : 09 Nisan 2014, 14:40:39 »
merhaba o toprakta sıfırlayıp yan tarafa geçtiğinde ötme sorunu bendede var.benim anladığım toprak demir oksit içerdiği zaman bu sıkıntılar yaşanıyor.ben eşiği 70-80 aralıklarına getirip sıfırladığımda bazen ötmeler oluyor ama değer vermiyor bu seferde derinlik çok düşüyor.

Algılama olduğu toprakta sıfırlama yaptığınızda birdaha algılama yapmaması lazım. Eğer sıfırlama sonrası yine de ötme oluyorsa ve dedektörünüz sağlamsa toprakta normalin çok üstünde metal var demektir. Bu durum ya doğal maden yatağında yada piknik alanı gibi çok fazla atık olan toprakların yüzeylerinde karşımıza çıkıyor. Değersizin kapatılmasını bu durumlardan piknik alanı gibi çok fazla atık olan alanlarda rahat çalışmak için ekliyorum.

Saygılar
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimiçi adanali

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 217
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2963 : 09 Nisan 2014, 15:29:34 »
hüseyin bey bu özelliği bizi oğlanada eklerseniz sevinirim :)

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2964 : 09 Nisan 2014, 20:14:11 »
hüseyin bey bu özelliği bizi oğlanada eklerseniz sevinirim :)

Eklerim tabii ama önce sizin acil işinizi bir görelim. Sonra gelirsiniz hem çay içeriz hem de ekleriz ;) Hem daha 3D yapıcaz sizin dedektörü.

Saygılar
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2965 : 09 Nisan 2014, 20:28:15 »
hocam osc egrisi bu şekilde doğru cikiyor hiç bi şekilde eğrilme yok. modul ustundeki potu oynayıncada bi tepki vermiyor neden olabilir...

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2966 : 09 Nisan 2014, 20:43:15 »
hocam osc egrisi bu şekilde doğru cikiyor hiç bi şekilde eğrilme yok. modul ustundeki potu oynayıncada bi tepki vermiyor neden olabilir...

Voltajlar normal mi? Ve çizgi trimpot ayarı ile aşağıya iniyor mu?

Saygılar
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2967 : 09 Nisan 2014, 20:48:44 »
voltajlar normal hocam 5 volt, 7 volt ve 1.6 voltda 1.5 çikiyor yanı normal gibi. trımpotu oynayınca bi hareket yok sabit duruyor...

Çevrimdışı TEKİM MURAT

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 302
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2968 : 09 Nisan 2014, 20:52:03 »
usta selam sen uygun olanı işimize yarayanı bilirsin beni unutma ikisinide eklemeniz mükemmel olur

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2969 : 09 Nisan 2014, 20:57:56 »
voltajlar normal hocam 5 volt, 7 volt ve 1.6 voltda 1.5 çikiyor yanı normal gibi. trımpotu oynayınca bi hareket yok sabit duruyor...

Ozaman modülde bir sorun olabilir.
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2970 : 09 Nisan 2014, 20:58:42 »
usta selam sen uygun olanı işimize yarayanı bilirsin beni unutma ikisinide eklemeniz mükemmel olur

Eklerim ama 1-2 gün süre lazım.

Saygılar
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2971 : 09 Nisan 2014, 21:03:50 »
hocam moduldense nası yapalım siz modul mu gonderirsiniz yoksa ben size cihazımı gondereyim...

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2972 : 09 Nisan 2014, 21:09:56 »
hocam moduldense nası yapalım siz modul mu gonderirsiniz yoksa ben size cihazımı gondereyim...

Tercih sizin. Ama gönderirseniz ne zaman bakabilirim bilemiyorum.
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı TEKİM MURAT

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 302
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2973 : 09 Nisan 2014, 21:10:23 »
sorun deyil beklerim siz nezaman müsayit olursanız yapın zaten 3s olmadan arazide işim olmaz oyuncaklarla çıkılmıyor araziye

Çevrimdışı zeyk34

  • Onbaşı
  • İleti: 22
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2974 : 09 Nisan 2014, 21:16:00 »
selam arkadaşlar... hüseyin usta ben kutu ön yüz panel çizimimi tamamladım.. umarım beğenirsin.  eni sizden aldığım pcd den yarım santim büyük olacak.
     bu arada o sesi kapatma yada farklı ses olayını benim sparişede ekleyin :)

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2975 : 09 Nisan 2014, 21:16:33 »
sorun deyil beklerim siz nezaman müsayit olursanız yapın zaten 3s olmadan arazide işim olmaz oyuncaklarla çıkılmıyor araziye

Bugün yine güzel bir haber aldım ;)
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2976 : 09 Nisan 2014, 21:17:56 »
selam arkadaşlar... hüseyin usta ben kutu ön yüz panel çizimimi tamamladım.. umarım beğenirsin.  eni sizden aldığım pcd den yarım santim büyük olacak.
     bu arada o sesi kapatma yada farklı ses olayını benim sparişede ekleyin :)

Tasarım güzel olmuş. Elinize sağlık. Ses işini elim ilk müsait olduğunda ypacağım. Test sonuçlarını da artık tüm TeknolojiEkibi ailesi olarak sizlerden öğreniriz.

Saygılar
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı zeyk34

  • Onbaşı
  • İleti: 22
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2977 : 09 Nisan 2014, 21:22:38 »
tabi hüseyin usta.. her fırsatta bitmiş proje ve test vid..lerini paylaşırım..


çalışmalarınızda allah yar ve yardımcınız olsun.
 
 

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2978 : 09 Nisan 2014, 21:28:13 »
tmm hocam o zmn sizin zmniniz yoksa siz modulu gonderin ozelden adres bilgilerini gonderdim...


bide bu degersizi kapama yada sesi degiştirme olayı 3s e yeni cıkacak yazılm içinmi eger oyle ise çok super olur.  ;)
derinlikte artış da olacak degilmi hocam bu yazılımda...

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7810
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #2979 : 09 Nisan 2014, 21:40:43 »
Bu arada arkadaşlar 3s e ses seviyesi yarlama ile ekran ışık şiddeti ayarlama ekleyeyim mi?
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.