Gönderen Konu: Delta Pulse 3S  (Okunma sayısı 4654349 defa)

sipan, peyman7764, tarek, temhem ve 68 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı serkan.mg

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 156
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1020 : 03 Kasım 2013, 22:55:48 »
Sipariş ettiğim camera kısmetse yarın elimde olucak
bu arada kutulama için vepcam ile çektiğim bikaç fotoyu eklemeye çalışıcam

Çevrimdışı serkan.mg

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 156
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1021 : 03 Kasım 2013, 23:07:47 »
Vebcam ile çektiğim resimleri buraya yüklayamiyorum
Biraz önce sıkıntı yaşadığım başka bi  cihazın vebcam ile çektiğim resimlerini
başka bi siteye yolladım ama buraya olmuyo
bi yerde hatamı yapıyorum arkadaşlar yardım lütfen
saygılar

Çevrimdışı bay17

  • Söz Sahibi+
  • Yüzbaşı
  • *****
  • İleti: 457
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1022 : 03 Kasım 2013, 23:29:57 »
Serkan.mg ;  dosya ekle seçeneği altında yazan açıklamayı  buraya yazıyorum .

 İzin verilen dosya türleri: doc, mpg, pdf, txt, zip, swf, psd, rar, gif, png, jpg, jpeg, avi, 3gp, 7z, tar, tar.gz, lay, dsn, lyt, docx, xls, xlsx, ppt, pptx,
 Kısıtlama: 10 post başına, Toplam Boyut ( En Fazla ) 20000KB, Kişisel Boyut ( En Fazla ) 20000KB

Çekmiş olduğun resimin uzantısı yukarıdaki uzantıların dışındaysa  ekleyemezsin . Eğer ki yukarıdakilerden farklıysa  dönüştürücü program kullanrak  (  gif  ,  png , jpeg , jpg ) bu formatlardan birine çevirerek ekleyebilirsin . Bu formatlara uygunsa o zaman başka bir problem vardır ama kesinlikle olması gerekir . Kolay gelsin
'' Denizi seviyorsan dalgaları seveceksin.. Uçmayı istiyorsan düşmeyi de bileceksin ! Korkarak yaşarsan, sadece hayatı seyredersin ''

Çevrimdışı serkan.mg

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 156
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1023 : 03 Kasım 2013, 23:39:02 »
Bay17 Öncelikle ilgin için teşekkür ederim
tam dediğin yazı çıktı karşıma
bakayım dediğin şekilde çevirebilecekmiyim
tekrar teşekkürler
saygılar

Çevrimdışı bay17

  • Söz Sahibi+
  • Yüzbaşı
  • *****
  • İleti: 457
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1024 : 04 Kasım 2013, 02:14:53 »
Sende sağol serkan.mg , standart bir cep telefonunundan çekersen  ( 2,0 mp üzeri ) fotoları  büyük ihtimal hiç değişim yapmadan yükleye bilirsin .
'' Denizi seviyorsan dalgaları seveceksin.. Uçmayı istiyorsan düşmeyi de bileceksin ! Korkarak yaşarsan, sadece hayatı seyredersin ''

Çevrimdışı alirizamert

  • Onbaşı
  • İleti: 14
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1025 : 05 Kasım 2013, 13:35:11 »
Sayın Karadağ ustam ve değerli site üyeleri size kısaca bir şey anlatmak istiyorum geçen ramazan bayramında delta pulse 3 dedektör aldım ilk gördüğümde bu dedektör konusunda bazı şüphelerim vardı hemen hüseyin ustamı araştırdım ve gerçekten dediğini yapan birisi olduğunu gördüm ve güvendim.Daha önceden whites ve nokta marka dedektörler kullandım. bazı yerler vardır hemen kısa arama yapman gerekir.Arama yapabilmek için zemin ayarı falan derken bir zaman geçer.en kısa zemin ayarı olanı whites 'dir oda 2 dk alır nokta yı söylemiyorum bile en az 10 dakika toprak ayarı yapmakla geçiyor.Neyse ben hüseyim ustamdan almış olduğum dedektörümü açtım ve sadece 30 saniye sonra kullanıma başladım.Şimdiye kadar kullanmış olduğum en stabil dedektör.Önceden dedektör alırken en az 4 bin tl gibi bir para vermem gerekiyordu. taki teknoloji ekibi ile tanışana dek.Ayrıca derinlik konusuna gelince dünyanın parasını vererek aldığım detektörlerden hiç bir farkı yok bazı topraklarda dahada iyi diyebilirim.nokta marka dedektörü kullanan bilir kiremite kıymetli der aleminyuma altın der sigara jiletinine öter kıymetli der siz kazmaktan sıkılırsınız makine sizi yanıltmaktan yılmaz hep kazarız. DELTA pulse 3 gerek ayrım gerekse kullanış bakımından benim çok hoşuma giden bir dedektör oldu.Bu açıklamayı bir borç bildiğim için yaptım TEŞEKKÜRLER HÜSEYİN USTAM TEŞEKKÜRLER TEKNOLOJİ EKİBİ iyi ki varsınız

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1026 : 05 Kasım 2013, 20:56:04 »
S.a ustalar bugun dp3s e enerjiyi verdim Allahtan yanma patlama olmadi ;D Ama sonumleme egrisini bi turlu ayarlayamadim duz cizgi olarak geliyo. Ses hoparlorden cikmiyo kulakliktan cikiyo bide cihaz cok yavas aciliyo kendini yeniliyo ne yapmaliyim yardimlarinizi bekliyorum. .

Çevrimdışı tivos

  • Söz Sahibi+
  • Binbaşı
  • *****
  • İleti: 1752
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1027 : 06 Kasım 2013, 08:12:55 »
Ustalar daha iyi bilirler fakat benim deneyimlerime göre başlık kablomuzda bir sıkıntı var. Başlık takılı olmadığında yada başlık değerleri uygun olmadığında bu tepkileri gösteriyor. Bence başlığınızı ve bağlantı noktalarını kontrol edin. Mutlaka çalışacaktır. Kolay gelsin...

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1028 : 06 Kasım 2013, 09:58:46 »
Hocam bobini huseyin ustam gonderdi 2.5 ohm civari r56 1k ohm taktim bobine paralel 340 ohm bobine seri 0.5 ohm direnc taktim.. ama bi turlu ayarlanmiyo osc egri hep dik olarak olarak asagi yukari ini egri olusmuyo. sesde cikmiyor. bide cihaz cok gec aciliyor neden acaba...

Çevrimiçi Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 8138
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1029 : 06 Kasım 2013, 11:27:15 »
Merhaba,

Öncelikle 5V, 1.6V ve 7V gerilimleri kontrollerini yapın. Sonrasında baskılıdevrenizin yol kontrollerini yapın. El baskısı devrelerde ne kadar temiz olursa olsun kopukluklar olabilir.

Saygılar
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1030 : 06 Kasım 2013, 16:36:23 »
Hocam tum olcumleri yaptim ztn pic ve modulu takmadan normal cikti. osc egrisi goruntudeki gibi cikiyo moduleki vidayi oynayinca ayni sekilde asagi yukari cikiyor ama egri olusmuyor ne yapmaliyim acaba.

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1031 : 07 Kasım 2013, 00:01:12 »
Yok hayir acilinca surekli otuyor deger gosteriyor... tuning yapiyorum duzeliyor biraz metal tutuyorum tepki vermiyor sonra tekrar surekli otmeye basliyor... bobini soketle taktigim icin olabilirmi acaba direkt devreyemi lehimlemem gerek

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1032 : 07 Kasım 2013, 17:45:06 »
Hocam tum lehimleri yollari kontrol ettim ama hala ayni bi degisiklik yok osc egrisinde. cihaz acilincaki goruntude boyle oluyor.

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1033 : 07 Kasım 2013, 17:53:01 »
Bu da biraz calistiktan sonra ki hali ama bobine bisey yaklastincada tepki vermiyor.

Çevrimdışı lionbilgisayar

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 138
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1034 : 07 Kasım 2013, 18:09:41 »
Selamlar Arkadaşlar Bayadır forumda yokdum, Baktımki 3s süper olmuş biz 3ü yapdık iyi diyorduk 3s daha güzel olmuş gibi görünüyor birde hüseyin usta pc ile bağlatı kısmınıda bitirir ise süper bir alan taramamızda olacak aynı cihaz içinde hem boşluk hem metal hemde alan tarama ki benim düşündüğüm gibi devam ediyorsa objenin yaklaşık olarak şekli bile çıkacak bu alan taramayla : ))
Hak şerleri hayr eyler
Zan etme ki gayreyler
Ârif anı seyreyler
Mevlâ görelim neyler.Neylerse güzel eyler

Sen Hakk’a tevekkül kıl
Sabreyle ve râzı ol
Tevfiz it ve rahat bul
Mevlâ görelim neyler.Neylerse güzel eyler

Çevrimdışı çıbıkçı-taramacı

  • Binbaşı
  • ****
  • İleti: 1140
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1035 : 07 Kasım 2013, 19:09:19 »
DELTA PULSE 3 GERÇEKTEN İYİ BİR CİHAZ ELİNDE BULUNULMASI GEREKEN BİR CİHAZ..

Çevrimiçi Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 8138
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1036 : 07 Kasım 2013, 20:48:20 »
Merhaba Arkadaşlar,

murat_42, kalibrasyonu nasıl yapıyorsunuz?

lionbilgisayar ve kripto55, Delta Pulse 3s ciddi manada güzel bir dedektör oldu. Ciddi manada stabil çalışan, özellikle büyük metallerde şaşırtıcı mesafeler yakalayabilen, monocoil pulse bir dedektörden beklenmeyecek kadar iyi ayrım yapan bir dedektör oldu. Boşluk bulma özelliği zaten bambaşka bir özellik oldu. Yakında buna neden boşluk bulan dedektörler ortaya çıkarsa şaşmamak lazım :)

Saygılar
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1037 : 07 Kasım 2013, 20:57:50 »
Modul ustundeki pottan kalibsasyon yapmaya calisiyorum ama olmuyor

Çevrimiçi Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 8138
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1038 : 07 Kasım 2013, 21:09:35 »
Modul ustundeki pottan kalibsasyon yapmaya calisiyorum ama olmuyor

Besleme için ne kullandınız? Ve bağlantıyı nasıl yaptınız?
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı murat_42

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 76
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: Delta Pulse 3S
« Yanıtla #1039 : 07 Kasım 2013, 21:23:13 »
12.5 voltuk aku 2 amper... soket ile baglanti yapiyorum. goruntu bu sekilde cikiyor.