Gönderen Konu: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör  (Okunma sayısı 4754799 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı spedkadir

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 155
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #60 : 07 Mart 2012, 00:26:48 »
hocam pardon fabrikasyon yeşil  pcb varsa ücret  dahili  alabilirim ..
selam hocam  delta pulse  3  için pic  ve  kutu  sözü  verdiniz..  adresim ........
Merhaba Arkadaşlar,

Herkese teşekkür ederim.

Asenkron, bende sabırsızlıkla arazi testi yapmayı bekliyorum. İnşallah güzel sonuç elde ederim.

Speedkadir, istersen sana kutu gönderebilirim.

Berk263, Ledleri şu anda kullanmıyorum. İstersen sende kutu tasarımına koymayabilirsin.

Arkadaşlar bugün 2 adet daha pcb bastım. Bunları da bu hafta çalıştırıp artık pcb siparişini vereceğim. Bu arada fototransfer(serigrafi) ile çıkardım bu pcb leri. Sonuç çok güzel. Herkese tavsiye ederim. Bundan böyle ütüden kurtulduğumuza göre rahat rahat smd kullanabilirim. Ütü ile çok uğraştırıyordu.



« Son Düzenleme: 07 Mart 2012, 16:37:20 Gönderen: feridund »

Çevrimdışı sealli

  • Teğmen
  • *
  • İleti: 38
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #61 : 07 Mart 2012, 01:03:59 »
karadağ usta eğer PCB bastıracaksanız bende alabilirim

Çevrimdışı tivos

  • Söz Sahibi+
  • Binbaşı
  • *****
  • İleti: 1750
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #62 : 07 Mart 2012, 08:09:03 »
karadağ ustam bende bugün pcb yi basıcam.ama elimde sadece kuşe kağıt var .yani ütülemeye devam.pic konusunda sözünüz var.ne zaman pic ler elimize geçer acaba.arazide denemeyi sabırsızlıkla bekliyorum.kolay gelsin.

Çevrimdışı myhid

  • Teğmen
  • *
  • İleti: 42
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #63 : 08 Mart 2012, 02:35:52 »
merhabalar karadağ hocam bayagıdır foruma girmemiştim delta pulse konusunu ukusuz hocam dan devralmışsınız sanırım : )  devreyi inceledim fakat konuda pic kaynak kodları göremedim. kodlarıda yayınlayacakmısınız acaba  (yada benimmi gözümden kaçtı acaba) burarada toplu pcb basımı gibi bi niyet varsa bende dahil olmak isterim kimse için mahsuru yoksa ve son olarak konuya bi malzeme listesi eklenirse güzel olur bence  yazdıklarımı emri vaki olarak algılanmaması dileğiyle........elinize sağlık

Çevrimdışı freedan3d

  • Er
  • İleti: 7
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #64 : 08 Mart 2012, 07:59:19 »
Hi Karadağ

Its a great job ;D

Excellent

Is it a discriminator metel detector ?

Is that hex in demo mode too .such as all your project ? :-[

I'm waiting for your delta pulse 4,5,6, ... ;D

good luck

freedan3d

Çevrimdışı tivos

  • Söz Sahibi+
  • Binbaşı
  • *****
  • İleti: 1750
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #65 : 09 Mart 2012, 08:10:20 »
ustalar dün katı evde iki defa bastım.ikisindede yolla bibirine değdi.sıcaktan mürekkep dağılıyor ve ister istemez kaışıyor.az ısıtsak bu seferde kaliteli çıktı alamıyorum.karadağ ustam bu kartın boyunumu büyütmeli yoksa çift taraflı basıpkartı biraz daha mı küçültmeli.bence bu poje çift taraflı delik içi kaplamalı fabrikasyon bir kartı hak ediyor.katı bu şekilde düzenleyip basabilecek arkadaşlar varrsa ben kendim basmaktansa kaliteli bir kart almaya hazırım...

Çevrimdışı BERK

  • Söz Sahibi+
  • Yüzbaşı
  • *****
  • İleti: 520
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #66 : 09 Mart 2012, 14:28:11 »
Karadağ hocam tasarıma yaklaşık derinği gösteren bir şey eklememiz mümkün değilmi acaba.

Çevrimdışı protek-e

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 168
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #67 : 09 Mart 2012, 16:04:32 »
evet metalin ne kadar derinlikten sinyal verdiğini gösteren bişey yapabilmeniz mümkünmü karadağ ustam?

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 8183
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #68 : 11 Mart 2012, 23:16:37 »
Merhaba Arkadaşlar,

Speedkadir, Çok koşuşturmacadayım bu sıralar bu nedenle unutabilirim. Senden ricam bana hatırlat. Bu hafta sanırım serigrafi ile 8-10 adet pcb basıcam. Bastığımda sana da gönderirim. Ama yazdığım gibi lütfen bana hatırlat.

Seali, Birkaç dedektörü farklı kişiler denesin forumda biraz yapılsın istiyorum. Bir hatamız oldu ise pcb bastırmadan düzeltmiş oluruz. Bu nedenle serigrafi ile birkaç haftalığına seigrafi ile devam edicem. Gerçi serigrafi de fabrikasyon kalitesinde çıkıyor. Sadece boyası eksik oluyor. İstersen sana da serigrafi ile basılanlardan gönderebilirim.

myhid, PBC yaptırıcam ama biraz daha deneyelim istiyorum. Ama serigrafi ile basılmış istesen gönderebilirim. Yazılımın demosunu pek düşünmüyorum. Devreyi yapan herkes full hex sürümüne sahip olsun istiyorum ;) Devreyi yapan herkese full sürümlü hex yüklü pic göndermeyi düşünüyorum.

freedan3d, Thank you. Yes this detector is a discriminator metal detector. If you want I cand sen a pic include full hex ;)

I will develop delta pulse 4,5...99 :)

tivos, açıkcası bende çizebilecek arkadaşların el atmasını çok isterim zira zamansılıktan bakamıyorum. Buradan duyurulur eğer altium ile çizim yapacak(ama gerçekten yapacak) kişiklere açık şemayı altium dosyası olarak gönderebilirim.

BERK263 ve  protek-e, eğer menüden elle kütle seçilirse derinlik yazılır. Olmazsa olmaz malesef.

Saygılarımla
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 8183
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #69 : 11 Mart 2012, 23:31:47 »
Bu arada,

Bugün çorluda idim. Bazı denemeler yaptım. Küçük başlıkla daha önceden 1,25 metreye gömülmüş değerli metali değerli olarak tesbit ettik. Cat6 ile yapılmış büyük başlıkla ayrım çalışıyor. Birde denemek için yeni yaptığım bir büyük başlıkla deneme yaptım. Çok güzel derinlik yakaldım. Artık yarın müsait olursam videosunu ekleyeceğim. Beğeneceğinizi düşünüyorum.

Saygılar
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı sealli

  • Teğmen
  • *
  • İleti: 38
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #70 : 12 Mart 2012, 00:32:05 »
karadağ usta çok memnun olurum, baskı işlemi bitince haber verirseniz sevinirim ayrıca pcb de yanlışlıklar varsa kontrol edip katkıda bulunmuş oluruz.
birde usta daha önce size gönderdiğim kişisel mesajı cevaplaya bilirmisiniz.
kolay gelsin

Çevrimdışı protek-e

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 168
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #71 : 12 Mart 2012, 10:44:35 »
Karadağ arkadaşım ellerine sağlık sabırsızlıkla bekliyoruz 1 pcb ve mikro işlemci banada ayır saygılar

Çevrimdışı BERK

  • Söz Sahibi+
  • Yüzbaşı
  • *****
  • İleti: 520
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #72 : 12 Mart 2012, 11:47:59 »
Tutma kayışlarının çizimine pek önem vermedim ama ,delta pulse 3'ü bide sahada görelim dedim.






Çevrimdışı voltmen

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 986
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #73 : 12 Mart 2012, 16:36:23 »
arkadaşlar merhaba delta 3 ün malzeme listesi elinde olan varmı?
varsa sorularım olacak
öncelikle sorularım bazı arkadaşlara çok basit gelebilir. Öğrenme aşamasında olduğumu belirtmek isterim.
aşağıdaki malzeme listesini bana detaylı olarak açıklayacak olan var mı? bazı yerlerini tam anlayamadım

örneğin bazı bileşenlerin kaç V olduğu belirtilmemiş
bazılarında anlayamadığım

KIRMIZI Charge1 1
D Schottky D8 1
LED P1 1
SCR Q8 1
Sarj P4 1
Yedek Akü P3 1

açıklayacak arkadaşa şimdiden teşekkür ederim

Çevrimdışı Bathonea

  • Onbaşı
  • İleti: 16
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #74 : 12 Mart 2012, 16:50:05 »
ellerinde delta pulse 2 'si olan arkadaşlar kendi lcd ekranı iptal edip bu ekranı takabilmeleri mümkünmü? mümkünse maliyeti ne olacak?

Çevrimdışı spy_worm

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 386
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #75 : 12 Mart 2012, 17:22:23 »
s.a
Karadağ usta merakla bekliyoruz video yu eminim çok güzel sonuç çıkmıştır ortaya bu cömerliğiniz eminim size misliyle dönecek inşallah. büyük başlık olayı çok merak ettiğim bir konuydu eminim bu projeye yakışır bir derinlik ve stabilite yakalamışsınızdır. Allah işlerinizde her dayim yardımcınız olsun.
saygı ve sevgilerimle spy_worm...
Gece bir Rüya Görürsün Uyanır Geri Yatarsın Yada Kalkar RüyaLarının Peşinden KOŞARSIN !...

Çevrimdışı freedan3d

  • Er
  • İleti: 7
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #76 : 12 Mart 2012, 20:39:58 »
Thank you Karadağ

And thanks for your kindness but i can't paid that chip price because my paypal account is limited whit that site . I'm  living in iran and my country Boycott by others   :-[
I'm hoping that problem solve as soon as  :)
.
.
I maked aseveral metal detector such as miner-4 , gary's metal detector and your pim-1 but your design (delta pulse ) was very Interesting.
see my delta pics
http://freepicupload.com/v-635mydelta1.jpg
http://freepicupload.com/v-446mydelta2.jpg
http://freepicupload.com/v-994mydelta3.jpg
http://freepicupload.com/v-761mydelta4.jpg
http://freepicupload.com/v-523mydelta5.jpg
http://freepicupload.com/v-958mydelta6.jpg
http://freepicupload.com/v-630mydelta7.jpg
http://freepicupload.com/v-657mydelta8.jpg
http://freepicupload.com/v-346mydelta9.jpg
It detect an iron shovel in 170 cm  an find a silver ring from 30 cm under ground !

I see your delta pulse 3 test in youtube and i'm so excited . Its very cool !!! ;D
I'd like to start built  that as soon as possible .

I'm very happy to met you and your site

best regards

freedan3d
 


Çevrimdışı myhid

  • Teğmen
  • *
  • İleti: 42
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #77 : 12 Mart 2012, 22:44:02 »
karadağ hocam ilginize teşekkur ederim  ben forumdaki profesyonel bir kaç  arkadaş yapana kadar beklemeye kaarar verdim  konunun takipcisiyim zaten toplu pcb basımına karar verdiğinizde beni en başa yaza bilirsiniz  hayırlı akşamlar

Çevrimdışı class

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 238
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #78 : 12 Mart 2012, 23:07:58 »
videolarınızı izledim. gercekten basarılı olmus.tebrik ederim. elektronikten anlamıyorum ama toplu pcb  basımında banada bir tane ayırırsanız sevinirim.  Basarılarınızın devamını dilerim.

Çevrimdışı cerdinc

  • Er
  • İleti: 6
Ynt: Delta Pulse 3 Dijital Pulse Dedektör
« Yanıtla #79 : 13 Mart 2012, 00:31:53 »
sn karadağ.
çok başarılı çalışma, tebrikler...
üzerine eklemeyi düşündüğünüz bişeyler varmı?