Gönderen Konu: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ  (Okunma sayısı 11204 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı magicstorm1

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 177
EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« : 21 Temmuz 2008, 21:39:35 »
slm arkadaşlar
yapılan vlf dedektörler içinde eniyisi tesoro golden sabre herhalde.whites3900 bir arkadaşımda ver üzerindeki 25cm çaplı orjinal başlıgı var benim tesero ondan çok daha iyi yakalıyo.tekpara ve büyük metali.oyüzden yapmaktan vazgeçtim.nexusuda yapamadım bitürlü nexusun derinliği ve ayrımı tesero golden sabreden dahamı iyidir acaba?iyiyse onla ugraşıcam. ikisinide yapan bir arkadaş varmı acaba?bir kıyaslama yapan?



Çevrimdışı magicstorm1

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 177
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #1 : 22 Temmuz 2008, 00:00:40 »
tesoro golden sabremi yoksa nexusmu ayrım ve derinlikte daha iyi?

Çevrimdışı keçelerli

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 260
  • Cinsiyet: Bay
  • TRIO DEDEKTOR
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #2 : 22 Temmuz 2008, 10:52:43 »
öncelikle herkeze slm bayağıdan beri foruma giremiyorum en iyi ayrımlı dedektörü biraz zor bulursunuz .bide bu nexsus ve teseroyla arazide iş yapamazsınız ben şahsen denedim cihaz susmuyor toprakta yani define arıcaksan iş yapmaz bunlar sade oyuncak yerine kullanabilirsiniz. pi sistemler biraz şanşlı toprakta iş yapıyor boş yer kazdırmıyor pi sistemlerdede tek sorun 5  dakkada bi ayar yapman gerekiyor bunun nedenide devrede eksik yerler olmasından kaynaklanıyor .yani genel olarak şunu söyleyeyim her şeyin bi sırrı vardır bilen biliyo ne demek istediğimi  foruma bakıyorumda  ilgilenen çok herkez iyisini arıyor  benim görüşüm şu devrelere  otomatik tune şart ama kimse yoğunlaşmıyor bu konuda.
« Son Düzenleme: 22 Temmuz 2008, 10:54:03 Gönderen: keçelerli »
(

Çevrimdışı remzi

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 465
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #3 : 22 Temmuz 2008, 15:52:50 »
keçerli sende hammer vardı galiba değilmi?

Çevrimdışı magicstorm1

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 177
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #4 : 22 Temmuz 2008, 19:55:30 »
keçelerli bende aute tuneli clone pi dedektörde var .1 sene önce yapmıştım.auto tunede arazide çuvallıyo.auto tuneye basıyosun 5saniye ayarlıyo 5 saniye sonra ayar yine bozuluyo.derinlik dersen deltadan daha iyi çekiyo herşey otomatik ama yinede bi eksiklik var demek bu dedektörlerin devrelerinin hepsinde...istersen sana yollarım incelemen için..bye

Çevrimdışı mehmet 45

  • Teğmen
  • *
  • İleti: 43
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #5 : 02 Mayıs 2012, 22:57:06 »
    öncelikle tüm arkadaşlara kolay gelsin. TGSL tesoro golden sabre arazide çalışmıyor diyen arkadaşlara gitsin anlatacaklarım. Ben ilk defa TGSL yaptım ayarını uzun uğraşılar sonucu oturtabildim.
arazide 5. 6 kez denedim. eliboş hiç dönmedim. parazit yapmıyor, gereksiz kesintili bip diye ses verirse sensiviti yi biraz kıştıdığımda oda kayboluyor. Hatta bazen cihazın çalışmadığını düşünüp
bir cisimle kontrol ediyorum. gayet iyi çalışıyor. özelliklerinide ekliyorum.

28 cm Başlık
Tx 5.86 Mh
Rx 6.56 Mh
Frekans 17.80
Tx Ac Çıkıs 7.8 Volt

Ayrım mükemmel 1 tl Hava testi 32 cm  Büyük metal 70 cm

Çevrimdışı serkan2727

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 173
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #6 : 03 Mayıs 2012, 11:31:02 »
slm  vlf dedektörler bence  masa üstü dedektör  en iyi  dedektör  pulse   bence  buna  katılan  varmı  saygılar

Çevrimdışı mollax

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 304
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #7 : 03 Mayıs 2012, 21:40:32 »
slm  vlf dedektörler bence  masa üstü dedektör  en iyi  dedektör  pulse   bence  buna  katılan  varmı  saygılar
başlık en iyi ayrımlı detektor vlf detektor
ayrıca vlf detektö başlık yapmak okadarda kolay iş değil
güzel bir başlık yapamadıktan sonra pentium işlemcili bile yapsanız çalışmaz

Çevrimdışı huseyin05

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 610
  • Cinsiyet: Bay
  • PLC EĞİTİMSETİ SATILMAKTADIR...
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #8 : 14 Haziran 2012, 01:25:10 »
keçelerli usta güzel anlatmışsın senin istediğin tune işleminin otomatik gerçekleşmesi ise bu işlemi  gerçekleştirecek devreyide ekleriz. Reklam olsun diye söylemiyorum ama eklediğim devrelerde bilinçli yapılmış bir hata yok!.. Ben her zaman devrelerin çalışmasından yanayım, ama bizimde hatalarımız oluyor. Bundan dolayı sıkıntı yaşamamanız için devrelerin çalışır video görüntülerini eklemek istiyorum. Bu videolarda zamanla eklenecek ama enson pcb çizim yaptığım devreleri zahmet edip yapan kimse yok galiba bu şekilde güzel bir çalışma olmaz ve bu durumda yaptığım iş ancak beni memnun eder. Siteye eklediğim pulse indüksiyon, puyls star g-light 2, goldscan 4 ve diğer devrelerin hepsi çalışıyor sadece düzgün bir başlık ve toprak test videoları diğer arkadaşlarda kartlarını yaparsa çok güzel sonuçlar alırız ve eksik olan kısımları beraber hallederiz. Özellikle ben puls indüksiyon olarak belirttim " sacho bulgaria dedektör devresi" olarak biliniyor sitede uygun başlıkla ekledim ve bu devre çok güzel çalışıyor. Saygılar.
http://hotfile.com/dl/125927948/0ef8956/plc_etm_set_resmler.rar.html PLC EĞİTİMSETİ SATILMAKTADIR.İLGİLENLER İÇİN....

Çevrimdışı çavuş

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 593
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #9 : 18 Haziran 2012, 07:36:29 »
Evet arkadaşlar bende tgsl kullanıyorum. Arazide denedim 1 TL yi toprakta 25 cm civarı alıyor. Şahsen memnunum.

Çevrimdışı çavuş

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 593
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: EN İYİ AYRIMLI VLF DEDEKTÖR HANGİSİ
« Yanıtla #10 : 18 Haziran 2012, 07:46:22 »
Unutmadan şunu da söyleyeyim bu tgs nin toprakta çalışmadığını söyleyenler var. Onlara ispat etmek içi en kısa zamanda videolarını eklerim. Zaten bir ustamız toprakta videolarını çekmişti.