Gönderen Konu: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR  (Okunma sayısı 17827 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı #Anonim#

  • Üsteğmen
  • **
  • İleti: 84
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #40 : 14 Mart 2017, 21:40:43 »
ben bu çubuklara alan taramalara inanmıyorum

Çevrimdışı finder

  • Binbaşı
  • ****
  • İleti: 1318
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #41 : 14 Mart 2017, 21:46:24 »
ben bu çubuklara alan taramalara inanmıyorum
En iyisini yaparsın.Definecilikte kullanılabilecek şeyler değil zaten... ;)

Çevrimdışı ceryan3200

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 878
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #42 : 26 Mart 2017, 20:30:38 »
En verimli alan tarama satıcısını kısa sürede zengin eden müşterinin ilgisi ve rağbeti çok olan taramadır eğer bu işlerle uğraşıpta afaki zenginliği yoksa adam tarama satmıyordur iökanları zayıf maddiyat azdır bu işten verim alanda iki boş çubuğu kıvırıp arayan insanlardırki bunlarda anca su yada boşluk bilemedin yoğun miktarda mineral ve maden bulur dürüstüne sorarsan ve cevabı dürüst verise metal metal ayrım yapılamıyacağını tek yüzükmüş çeyrekmiş bulunamıyacağını söyler umarım yanılmıyorumdur nacizhane fikrim budur illaki ya ses ya bi ikaz duymadığım çubuk Vs ne kullanabiliyom ne inanıyom saygılar
ceryan3200

Çevrimdışı ceryan3200

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 878
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #43 : 26 Mart 2017, 21:03:25 »
Birde şöyle söyliyeyim belki ikinci el alan tarama bulursunuz ama çubuk bulamazsınız neden çünkü çubuk başarılı alan satmak isyemiyo O0
ceryan3200

Çevrimdışı dostmetheus

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 100
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #44 : 28 Mart 2017, 15:56:06 »
Kimseyi kötülemek istemem ama bu cubuklarin bilimsel bir açıklaması yok.

Çevrimdışı dostmetheus

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 100
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #45 : 28 Mart 2017, 15:57:26 »
Bu iş suya kağıt sokup dolar çıkmasını beklemek gibi bir şey

Çevrimdışı ceryan3200

  • Yüzbaşı
  • ***
  • İleti: 878
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #46 : 28 Mart 2017, 23:18:17 »
Aslında usta o söylediğin işi Aref mi ne bi adam yapıyordu tv de ama daha henüz altın çıkaramamış çalışmalar meditasyona devam ediyi :D
ceryan3200

Çevrimdışı dadaş_25

  • Onbaşı
  • İleti: 18
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #47 : 15 Aralık 2017, 10:21:17 »
Arkadaşlar var dediğiniz şeyin hiç bir bilim dalında tanınmadığını, hiç bir devletin askeri gurubunda kullanılmadığını, hiç bir araştırma tezinde doğru düzgün yer alıp sonuca ulaşmadığını hatırlatmak isterim.

Ustam ben 2008 yılın askerliğimi bingölde 49. motorlu piyade tugayında yaptım. Kapı nöbeti tutardım ve kapıdan geçen araçların kontrolu kullanılmayan dediğiniz sistem ile yapılıyordu. Alan tarama çubukları gibi L tipinde tek antenli bir sistemti. O zamanlar böyle şeylerle uğraşmadığımdan ne olduğunu anlamamıştım. Dediğim anteni sadece kapıda nöbet tutan komtanımız kullanırdı. Yani kullanılmayan dediğiniz sistemi 2008 de askeriye zaten kullanıyordu. İsmini soracak olursanız malesef komutan dışında kimse dokunmadığından ne olduğunu tam olarak bilemiyorum.

Çevrimiçi onur600

  • Moderator
  • Albay
  • ****
  • İleti: 3961
  • Cinsiyet: Bay
  • ne çektin be...
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #48 : 15 Aralık 2017, 10:38:37 »
Arkadaşlar var dediğiniz şeyin hiç bir bilim dalında tanınmadığını, hiç bir devletin askeri gurubunda kullanılmadığını, hiç bir araştırma tezinde doğru düzgün yer alıp sonuca ulaşmadığını hatırlatmak isterim.

Ustam ben 2008 yılın askerliğimi bingölde 49. motorlu piyade tugayında yaptım. Kapı nöbeti tutardım ve kapıdan geçen araçların kontrolu kullanılmayan dediğiniz sistem ile yapılıyordu. Alan tarama çubukları gibi L tipinde tek antenli bir sistemti. O zamanlar böyle şeylerle uğraşmadığımdan ne olduğunu anlamamıştım. Dediğim anteni sadece kapıda nöbet tutan komtanımız kullanırdı. Yani kullanılmayan dediğiniz sistemi 2008 de askeriye zaten kullanıyordu. İsmini soracak olursanız malesef komutan dışında kimse dokunmadığından ne olduğunu tam olarak bilemiyorum.


İsmi burada belirtilmiş.
http://aracalti.com/?gclid=EAIaIQobChMInOab7r6L2AIVAbcbCh39pw-eEAAYASAAEgIXdPD_BwE
LÜZUMSUZ İSE SÖNDÜR...

Delilik, şüphesiz aptallıktan daha iyidir...

whatsap ihbar 5443372844
Teknolojiekibi Tokat bayi

Çevrimdışı dadaş_25

  • Onbaşı
  • İleti: 18
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #49 : 15 Aralık 2017, 11:50:55 »
Arkadaşlar var dediğiniz şeyin hiç bir bilim dalında tanınmadığını, hiç bir devletin askeri gurubunda kullanılmadığını, hiç bir araştırma tezinde doğru düzgün yer alıp sonuca ulaşmadığını hatırlatmak isterim.

Ustam ben 2008 yılın askerliğimi bingölde 49. motorlu piyade tugayında yaptım. Kapı nöbeti tutardım ve kapıdan geçen araçların kontrolu kullanılmayan dediğiniz sistem ile yapılıyordu. Alan tarama çubukları gibi L tipinde tek antenli bir sistemti. O zamanlar böyle şeylerle uğraşmadığımdan ne olduğunu anlamamıştım. Dediğim anteni sadece kapıda nöbet tutan komtanımız kullanırdı. Yani kullanılmayan dediğiniz sistemi 2008 de askeriye zaten kullanıyordu. İsmini soracak olursanız malesef komutan dışında kimse dokunmadığından ne olduğunu tam olarak bilemiyorum.


İsmi burada belirtilmiş.
http://aracalti.com/?gclid=EAIaIQobChMInOab7r6L2AIVAbcbCh39pw-eEAAYASAAEgIXdPD_BwE

Bu şekilde birşey değildi. Bildiğin teyip antini gibi el tutma kundağı vardı. Alan taramaya benziyordu tek anteni vardı ve araçta patlayıcı veya benzeri birşey varsa araca dönüyordu yoksa her.gi bir tepki vermiyordu.

Çevrimdışı mehdi06

  • Söz Sahibi+
  • Binbaşı
  • *****
  • İleti: 1766
  • Cinsiyet: Bay
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #50 : 15 Aralık 2017, 11:53:26 »
buna benzer bir ürünü Ankebut ustam deşifre etmişti yut dışında ülkelere satanlar vardı uyuşturucu aramak filan için ama adamlar koskoca ülkeleri kandırmış bizim halkımızı her türlü kandırırlar


Çevrimdışı Ankebut

  • Söz Sahibi+
  • Yarbay
  • *****
  • İleti: 2814
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #51 : 15 Aralık 2017, 22:15:48 »
buna benzer bir ürünü Ankebut ustam deşifre etmişti yut dışında ülkelere satanlar vardı uyuşturucu aramak filan için ama adamlar koskoca ülkeleri kandırmış bizim halkımızı her türlü kandırırlar


Mehdi 06 dostum haklısın. Yalana herkes inanmak ister ama doğruyu kimse kabullenmez maalesef. Yani vicdanım elverse en son bende alan tarama yapıp satacağım, kısa yoldan zengin olmak lazım. Ama bu cihazı kullananlar için aynı şeyi söylemek zor tabiii.

Çevrimdışı dadaş_25

  • Onbaşı
  • İleti: 18
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #52 : 16 Aralık 2017, 00:16:49 »
Ankebut ustam cihazı  biraz elektronik birazda zeki olan herkez yapabilir. Ama herkez her cihazı kullanamaz. Tanıdığım bir abimde özel yapım bir alan taraması var. Aslında cihaz bile şuan dediğim abimde emanet ama cihazı bildiğin öttürüyor. Cihaz onun elindeyken cihazın her hareketini bende okuyabiliyorum ama ben kendi elime aldım cihaz bende tepkisiz eleman olarak kaldı. Bu yüzden ister alan tarama, ister dedektör, ister uydu ve isterse en son teknoloji olsun kullanmayı bilmedikten sonra o cihazın bizim için değeri sıfırdır ve bizim için o esnada o cihazdan kötüsü yoktur. Malesef insan oğlu olarak kabullenmektense inkar ve iftira yolu bize en kolay gelen yoldur.

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7806
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #53 : 16 Aralık 2017, 12:49:10 »
Askeriyede hiç bir zaman çubuk kullanılmamıştır. Hiç bir askeri kayıtta, alımda, envanterde çubuk ya da alan tarama yoktur.
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimdışı dadaş_25

  • Onbaşı
  • İleti: 18
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #54 : 16 Aralık 2017, 15:38:29 »
Askeriyede hiç bir zaman çubuk kullanılmamıştır. Hiç bir askeri kayıtta, alımda, envanterde çubuk ya da alan tarama yoktur.

Ben şahsen kullanıldığına şahit oldum. Şuan istesenizde bunu size kanıtlayamam. inanıp inanmamak sizlere kalmış.

Çevrimdışı Ankebut

  • Söz Sahibi+
  • Yarbay
  • *****
  • İleti: 2814
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #55 : 16 Aralık 2017, 16:33:17 »
dadaş_25 arkadaşım bunu kanıtlamana gerek yok zaten. Dünyada insanlardan saklanan askeri teknolojiler var doğru fakat bu teknoloji kesinlikle çubuk teknolojisi değil emin ol. Senin bahsettiğin kişisel olarak biri alıp bununla kendince bomba bulmaya çalışmış olabilir. Ama hiç bir şey bulması mümkün değil çünkü bahsettiğin cihazı üreten satan adam dolandırıcılıktan hapiste yatıyor şu anda. Biz iddia etmiyoruz kesin ve net olarak şunu diyoruz ki, bildiğimiz anlamda 4 metre ve üstü uzaklıktan havada veya toprak altında bir metali alan tarama adı altında cihazlarla tespit etmek mümkün değildir. Çünkü bunu gerçekleştirecek bir teknoloji veya sistem yok. Bunun içinde biri çıkıp ben yaptım derse bile kullandığı sistemi söylese yeter çünkü sisteme bakarız ne olduğu zaten anlaşılır. yukarıda 4 metre dedim bu mesafeden metal algı yapılabilir. ama pulse tarzı sistemlerle yapılabilir. O oda  sikke falan değil ancak piknik tüpü kadar bir şey algılanabilir. Valla o kadar sistemler inceledim açıkçası. Bana uzak mesafeden boşluk metal bulabilen bir tane gerçek cihaz gösteren olmadı. ayrıca çubuk döndürmek kolay iş ben elimde pet şişe bile döndürüyorum. yani insan yeterki elinde döndürmek istesin. Ama hepsi hayal ve boş işlerden ibaret tabiiki şimdilik ilerde ne olur bakacağız.

Çevrimdışı Karadağ

  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • İleti: 7806
  • Cinsiyet: Bay
  • R & D ENGINEER
    • TeknolojiEkibi
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #56 : 16 Aralık 2017, 17:17:37 »
Askeriyede hiç bir zaman çubuk kullanılmamıştır. Hiç bir askeri kayıtta, alımda, envanterde çubuk ya da alan tarama yoktur.

Ben şahsen kullanıldığına şahit oldum. Şuan istesenizde bunu size kanıtlayamam. inanıp inanmamak sizlere kalmış.

Ben olmadığını zaten biliyorum. Siz muhtemelen bu konu ile alakası olmayan bişeyi bu konu ile karıştırıyorsunuz.
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı...

it ürür kervan yürür...

Havlayan kopek ısırmaz 

Eğer bir aptala laf anlatmaya çalışırsan dışarıdan bakanlar iki aptalın sohbet ettiğini sanırlar.

Çevrimiçi onur600

  • Moderator
  • Albay
  • ****
  • İleti: 3961
  • Cinsiyet: Bay
  • ne çektin be...
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #57 : 16 Aralık 2017, 18:45:38 »
Askeriyede hiç bir zaman çubuk kullanılmamıştır. Hiç bir askeri kayıtta, alımda, envanterde çubuk ya da alan tarama yoktur.

Ben şahsen kullanıldığına şahit oldum. Şuan istesenizde bunu size kanıtlayamam. inanıp inanmamak sizlere kalmış.
İnanmiyoruz dersek kabalik yapmis oluruz.Sadece boyle bir sistemin olabilme ihtimalinin olmasinin imkansiz oldugunu dusunuyoruz...
« Son Düzenleme: 16 Aralık 2017, 19:08:33 Gönderen: onur600 »
LÜZUMSUZ İSE SÖNDÜR...

Delilik, şüphesiz aptallıktan daha iyidir...

whatsap ihbar 5443372844
Teknolojiekibi Tokat bayi

Çevrimdışı Elazığlı

  • Teğmen
  • *
  • İleti: 30
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #58 : 10 Ocak 2018, 01:55:22 »
Çubuk işi de alan tarama işi de aslı olmayan şeylerdir... Bilimde her.gi bir açıklaması yoktur. Yapana-kullanana sorsanız buluyor der ama nasıl buluyor açıklayamaz çünkü aslında bulmuyordur.




Sevgili karadağ ustacım bilimin açıklayamadığı çok şey var...




« Son Düzenleme: 10 Ocak 2018, 07:26:00 Gönderen: onur600 »

Çevrimdışı Elazığlı

  • Teğmen
  • *
  • İleti: 30
  • www.teknolojiekibi.com
Ynt: EN VERİMLİ ALAN TARAMA HANGİSİDİR
« Yanıtla #59 : 11 Ocak 2018, 02:12:21 »
Çubuk işi de alan tarama işi de aslı olmayan şeylerdir... Bilimde her.gi bir açıklaması yoktur. Yapana-kullanana sorsanız buluyor der ama nasıl buluyor açıklayamaz çünkü aslında bulmuyordur.




Sevgili karadağ ustacım bilimin açıklayamadığı çok şey var...


Sayın onur600 bu yaptığınız "forum" işleyişine ters lütfen